2009. október 15., csütörtök

- macis sál-


Egyik pillanatról a másikra a nyárból tél lett. Az ember lánya már nem izzad le munkába menet még akkor sem, ha körbeszaladna egész Pécsen, hogy elérjen az egyetemig.
És mert "hűdemeleg" országszerte sem igazán van, tegnap előkeresésre, valamint felvételre került a macis sálam, amit azóta is mindenhol megcsodálnak, ahova csak elviszem.

Amikor legelőször sétáltattam meg az utcán - nagyon megmosolyogtak, és nem emléxem, hogy valaki is közönyösen el tudott volna nézni felette.

Tavaly előtt minden egyes idősebb néni megállított az utcán, hogy hol lehet ilyent kapni, mert a kisunokájának szeretne venni.

Tavaly kaptam volna érte 5kg szappant (lush bolt), és bármilyen lehetetlen összeget is, ha odaadom ( nem adtam).

És tegnap megállított egy fiatal (ráadásul férfi!) békávé ellenőr, hogy ne haragudjak, de mondjam meg hol vettem, és cserében egy hétig nem kéri el a jegyemet ellenőrzésre. :)

Azért írok erről neked, Judit, mert tőled kaptam, és mert ilyenkor mindig nagyon sokat emlegetlek. Vajon hol vehetted a sálat?

1 megjegyzés: