2010. február 20., szombat

- blogger díj -


Nem tudtam, hogy van ilyen :) Ráadásul akkor - amikor kaptam - nem jutott eszembe utánanézni, na de mert ma amúgy is láblógatós napot tartok, hát rendezem az elmaradásaim, meg a soraim, és leteszem ide a (kettős) pontot:

Nagyon köszönöm Surranó Kis Árny-nak! :)

és puskázom, hogy mit kell még tenni: (hjakérem, ma már a bloggerdíjazottnak is vannak kötelezettségei :)
http://konyvelmenyeim.blogspot.com/2010/02/kreativ-blogger-dij.html

Akiket jelölök: természetesen legelőször - bár lehet nem szabad - Surranó Kis Árnyat, mert tőle tudom, hogy egyáltalán van ilyen díj ugye. Aztán Szamárfül - fogalmam sincs ő van-e még, vagy van -e most épp olyan blogja, amit ír - de a régieit bírtam ...

És ahogy elnézem a továbbiakban csak olyanokat tudnék jelölni, akik már mind - mind megkapták, vagy akik már/még nem írnak blogot.. Ehh..
Sztem akkor most függőben hagyom (ugye lehet ilyet?), és ha hirtelen elémbotlik valaki, akit jelölni tudnék akkor jelölöm is - (kislánykoromban is mindig nálam szakadtak meg a "külddtovább 7példány"os levelek :( ....)


+ a 7 dolog magamról (ez legalább van :)):
  1. Világéletemben kórház/-ban/-aknak/ -tól /-ig dolgoztam, el nem tudom képzelni magam máshol ... na jó, talán egy olyan faltól falig tele könyvekkel-es könyvtárban nem lenne azért annyira rossz ... :) ;
  2. Világéletemben baromira irritáltak az öreg agresszív trottyok, és a szilikonos, affektáló 5 percenként a leglehetetlenebb időpontokban (hajnali 5, éjfél, szombat du.3 óra...) visítozó libák
    (a szomszédlánynak tutti új vibrátora van - pasihangot még sosem hallottam... aztán egy időben mikor rázendített egy olyan hangos zenére, amire még a szomszéd bazseválók is beordítottak, hogy halkabban, akkor becsöngetett hozzá minden öreg bácsi, h na de kérem... azóta "csak" sikonyál... azt biztos jobban tolerálják az öregek .... );
  3. szeretem a cicákat :);
  4. utálok telefonálgatni (a telefontól nagyon szívesen megszabadulnék még most is, hogy múltkor pedig megijedtem jól, hogy elhagytam:)), inkább én is leírom;
  5. nagyon szeretem a kicsit meg nem értett és nagyon szatírikus Spiró könyveket (Feleségverseny, A Jégmadár);
  6. szeretnék egy smartot;
  7. szeretném ha le tudnám magam valahogy beszélni a smartról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése