2010. február 12., péntek

- szép kis nap -

Reggel kiugrottam az ágyból 6:08kor, merthogy el akartam menni ugrálni, és amikor már megfürödtem vettem észre, hogy elnéztem 1 órát ... 5:25 volt :)
Aztán - újabb 1 óra szundi után - az úton megint esett eleinte a jeges eső (csúszott rendesen), majd a jeges hó tömkelege( az arcomban), és mert már jelentkeztek az akut depresszió jelei, gyorsan spinning rá a panorámás havazásos kilátással ...

Aztán munka - 2 db teljesen rapszódikusan összeomló géppel- amikor az egyik áram alatt se kép se hangot produkált, a másik kiírta, hogy kifogyott a tinta :)))))))))))))

és végül a csúcs: egy herripotter könyvet szorongató és úgy is kinéző kisöcsi megfenyegetett, hogy békává (majdnem békávét írtam :)) varázsol, mert nem volt szimpi az arcom :))))

Na de ami kárpótolt - idemásom :)

Kiraktam kicsit az ablakba (egy fényképig), hogy nézelődjön, mert ő is ilyen kis fehérke, mint amennyire esik ....
:)

és még mindig tartom, hogy az, akinek fűtött autója van, és szereti a havazást, mielőtt még nem értené azokat, akik már nagyon utálják, gondoljon bele:
- van olyan is, hogy a békávék nem mennek;
- csak olyan van, hogy a békávékon nincs fűtés;
- nem visznek el háztól házig a békávék, és ahol gyalogolni kell, ott általában:
* az ember szemébe fújja az egész úton, és minden pózban(akármerre is fordulsz) a szél az összes szutykot;
* csúsznak az utak - evidensen nem takarítják le a járdákat, -> állandóan fel kell ugrani az autók elől a 20cm hóhányásra, amit a hókotrók kotornak fel a parkoló autókra, amik a járdákon állnak;
* hideg van járkálás közben is;
* átázik a cipő, járkálás és két autófelfröcskölés közben is ...

de a virágom szép, ugye? :)

köszönet érte Zsül ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése