2010. július 13., kedd

- harkány -


Ha végre itt a nyár ....
és amikor én még kislány voltam - a mamám irtó sokat vitt bejárásra Harkányba :)
Lehet nem is az tetszik benne, ami (nem nagy eresztés a mostani aquaparkokhoz képest), hanem az emlékek :)

Hogy lehetett minden nyáron 1-1 napokat lábat lógatni a medence partjánál, (utána még a munka is jobban ment :)), lehetett megbuborékoztatni a fáradt tagjaimat, meg gőzös szaunázni, amit sosem bírtam tovább max. 5 percnél :) - meg be is tudtam olvadni a nagyon profi agyonszolizott lányok közé azzal, hogy bementem napszemüveggel, és kb. 2 perc alatt nem láttam semmit :D

Hogy lehetett röhögni a magukról irtó sokat képzelő szilikoncsodákon, akikre ugyanúgy rászólt az úszómester fiú, hogy hagyja kint a tűsarkúját a medence szélénél mint rám, és utána el is lopták a vadi új strandpapucsom ...

Hogy úgy ismerkedtek az öcsik a medencében, mint a csetten: " honnan? hány ? lax? " :) és persze nickneveken mutatkoztak be : rám pl. egy Carlos szállt, és csak a szerencsémnek, és a gyorsaságomnak volt köszönhető, hogy angolosan le tudtam lépni :)

és nem néztek ki ha egyedül voltam, cikisnek sosem éreztem ...

Meg persze a vizespólósverseny - az mindig van :)

Van valami Harkányban, ami több, mint a Balaton.
Vagy nekem Harkány a riviéra :)

3 megjegyzés:

  1. Nem rossz Harkány, pl. a lángos nagyon finom. De azért az Akvavörld biztos jobb. Az Adriáról nem is beszélve... :)

    VálaszTörlés
  2. :) nemnagyon ám :) de mondd meg a Róbinak, h hozzon már el 1x ide, akkor majd jól meglátod, hogy Harkány azért jobb :)
    Adriát meg még nem tud6om ... ahogy meg elhallgatlak oda azért jó lenne elmenni ... hogy oda sosem jutok már el ... eh..
    :)

    VálaszTörlés
  3. De sajnállak. Én meg nem voltam Kefelóniában, szóval 1:1 :)

    VálaszTörlés