2010. július 8., csütörtök

- születésnapomra -



37 éves lettem én ... nem 73 (köszi húgi), és még nem is 38 (ezt a számot írtam be elsőre :))

Annyi szülinapom volt már.... , hogy mi a legjobb? : ha aznapra szabit veszek ki, és üldögélek otthon egyedül a fürdőkádban (lush golyóval + 1 pohár piros színű kinyitható üveges pezsgővel :)), mint eddig,
vagy dolgozom úgy, mint máskor és munkaidő után megyek haza és kapok tortát, és kibontják nekem a pezsgőt :)
De amit - mostanában - minden szülinapomon emlegetek:
1. szeretnék egy lakást, ahonnan nem raknak ki egy nagymellű kedvéért,
2. szeretnék bele egy kiscicát,

és +1:
nem szeretnék egyedül megöregedni egy kislakásban egy öreg macskával :)


a végére, mert már este van , este van, :
a vers mindenkinek:




"
...
Rímmel ékítek disztichont,
próbálom ezt a kicsi hont
lakni.
Hakni

hoz néha kétes üzletet,
csak tapsot, nem pénzt, szűzeket,
dívát
kivált.

Nem kérdem, vajon praktikus

vagy cifra lom a daktilus
versbe
szedve.

Méltósággal lép vagy tipeg,
a verslábra a kor siket,
pedig
segít

a WTO Olümposzán
meglátni, milyen mostohán
elő-
kelő,

mohó, pedig már jóllakott
bürokrata szab holnapot,
s hogy cseng
a cent.

...
S hogy mi lesz, tudom, mint a jós,
mert látom, hány protekciós
szürke
ürge

-s mind középiskolás fokon-
okít egy népet, sok rokon,
s mennyit
konyít

a föld metrumához, amely
számára csak turistahely,
tengert
renget.
.... "


http://www.barkaonline.hu/szepirodalom/18-versek/205-szapomra

azta! annyi éves vagyok,m int Liptay Claudya : http://www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/ujra-nevetett-liptai-claudia-2023488/


2 megjegyzés:

  1. Szánom-bánom, de elfelejtettem, még jó, hogy beírtad ide. A torta + a virág szép, remélem, finom is (nem a virág, hanem a torta).
    Szóval boldog szülinapot, a kort meg le lehet tagadni (meg ha nyávogsz, úgyis fiatalabbnak néznek). :)

    VálaszTörlés
  2. Semmi gond ám, és csak azért írtam, hogy tudd már mennyire öreg vagyok :)
    A tortám meg ám túró :) Zsül vette :) és málnásos :) hogy legyen benne rózsaszín szín is :)))

    VálaszTörlés