2009. június 20., szombat

3. Mirtos
4. Argostoli Spar
5. kocsileadás
6. internetelés (fél órára 2 €)
7. este kefalopite :-)

Ma kellett leadni az autót este 5-re, így aztán nem sok mindent lehetett már betervezni. Elmentünk elsőre komppal Lixouri-ba (2 felnőtt, 1 autó - 8.10€), ami tényleg csodás volt, és ki tudtunk menni majdnem a hajó elejéig fényképezni meg videózni. Láttuk Argostoli világítótornyát is, amit megbeszéltük, hogy megnézzük közelebbről is, majd ha nem lesz autó. Lixouri-ba átérve a kisvároska nem nagyon fogott meg, elég gyorsan tovább is indultunk, és némi töprengés után elhatároztuk, hogy megint Mirtos lesz, mert az volt a másik legjobb strand, ami bejött. Mirtos most teljesen más volt, mint amikor hullámzott – nagyon nyugodt, nagyon világos türkizkék, és irtó csábító. Bele is mentünk lubickolni, majd mert nem volt olyan verőfényes napsütés, kiüldögéltünk a fehér kavicsos partra szárítkozni, heverészni.
Ezután zuhanyozás, és indulás visszafelé...
Nagyon hamar elértünk Argostoli-ba, ahol beugrottunk Sparolni – a buszmegálló mellé. Elég húzós áraik vannak a Lidl-hez képest, ezért nem is vettünk sok mindent (csoki:1.16€, mini kenyér:1.76€, barack dobozos: 1.09€, multivit. dobozos: 0.99€).
Fájó szívvel adtuk le az autót, és mentünk internetelni a helyi Aquarius bárba. Itt söröztünk és koktéloztunk (Mythos sör: 2.50€, koktél: 4.50€), és amin nagyon megdöbbentünk: az internet fél órára 2€ volt. Igyekeztünk is gyorsan letölteni a leveleket – a fél óra kb. 20 perce azzal ment el, hogy a freemail kiírta, hogy kis türelem, meg nem jött be az a szövegdoboz, ahova az üzenetet akartuk írni, meg próbáltuk noszogatni egy kis angol lánykát, hogy húzzon már el, mert ugye érdeklődött, és tetszett neki a laptop, a nyaklánc, a karkötő és mindenre tudta mondani, hogy az övé (this is mine … :-)
Aztán sétálás megint a faluban, és sok-sok egymásra hatásra eldöntöttük, hogy megkóstoljuk ezt a kefalopitét (születési nevén Kreatopita), ami a leírások szerint nagyon paradicsomos, rizses és pörköltszerű húsos táska. El is hoztuk az egyik étteremből - 7€ kenyérrel, és semmi paradicsomost nem találtunk benne. Amolyan lasagne-szerű töltött tészta volt sok rizzsel, bárányhússal. Azért megettük az előzőleg vett Sangria segítségével a kis teraszunkon, majd bealudtunk.