2009. november 8., vasárnap

- affér a zsebtolvajjal -

Megakadályoztam egy kirablást, még ha az áldozat én is voltam. Még most is döbbenek magamon, hogy hogy vettem egyáltalán észre....
Teljesen nyugodtan, és teljesen elbambultan mentem a metróból felfelé a keletin amikor is túl közelinek éreztem a mögöttem jövőt és inkább leelőztem előttem kettőt, csak hogy lerázzam magamról, és amikor már azt hittem leráztam megláttam az oldalam mellett a kezet ami épp kinyitotta a táskámat.....
Rögtön hátranéztem, és szembenéztem egy sötét, markánsul kopaszra nyírt 40es pasival, majd mert teljesen olyan volt, mintha hirtelen mindenki a keze alá játszana körülöttem - nekiálltam a vizes esernyőmmel szétcsapni a marharépák között, miközben sikítottam mint akit nyúznak. És ami érdekes, abszolút senki nem figyelt rám .. Mindenki ment tovább, kikerülve, h nehogy vizesek legyenek, mintha nem is ordítanék, meg csapkodnék körbe mint min. egy mátrixos .....

Bár nem hiszem, hogy sokra ment volna a zsebtolvaj azzal a max. 2000ft-al, és egy havi békávébérlettel, ami nálam volt, de azért még mindig gyengébb az idegzeti hangulatom máma ...

Tanácsok a budapesten annyira NEM autóval közlekedőknek:
1. ne menj közel a nyóckerhez, csak ha nagyon muszáj,
2. ne engedd közel magadhoz a nyóckereseket,
3. ha valaki túl közel nyomorog hozzád, és még akkor is látod, ha már vagy 5 embert leelőztél is, akkor gyanakodj és figyelj
4. a csapatokra vigyázz - általában 1 terel, a többi kirámol
5. ne csak a lepattant arab kinézetű ürgékre gyanakodj, vannak jól öltözöttek, gyerekek, meg nők is - (akik ugye már megszedték magukat)
+6. http://nehagydmagadkirabolni.blog.hu

és ami még bejöhet a zseb vagy más tolvajok ellen:
1. kézigránát kicsit leejtve a láb elé;
2. színezett, nem lemosható spray, amivel ha jól lespézzük olyan tájon az ürgét(ket), ami jól látható - haj, homlok - akkor be is tudjuk jelenteni a rendőrségnek, hogy egy rózsaszin fejű ürge volt a támadó.
Lehet be is jön, de csak ha persze a támadó nem a rendőrség haverja inkább...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése