2010. április 21., szerda

- határok nélkül (- Szása 9. rész) -


Augusztus 23. szombat
Ezen a ponton szerettem volna befejezni az autóstoppos utazást, mert gondoltam vonattal megyek haza Novoszibirszk-be, jópolgári módon. De jegy 1 szál sem volt, még a közeljövőben sem, így továbbra is stoppolnom kellett.
Miután jól elvesztegettem az időt az állomáson, utána tudtam csak menni az M7es pályára.
A busz elvitt Balasiha-ba. További két autóval elértem Nyizsnyij Novgorodba olyan - 7 óra körül. Elmentem azért az állomásra, hátha találok végre jegyet haza. Kitaláltátok: nem volt. Kiértem valahogy a város szélére késő este, de holnap már nem akartam több időt vesztegetni, reggel tovább akartam menni.
Az éjszakát az erdőben töltöttem.

Augusztus 24., vasárnap
Korán reggel már az úton voltam. Elsőre a távolsági kamionosok vettek fel, akik Csebokszariba mentek. Az egyik kanyarban kitettek. Aztán egy kis idő után megállt egy Truckers, Valentin vezette, egy középkorú férfi Litvániából. Németországból jött és Kazahsztán felé ment, és tudtam ilyen módon akár Omszkig is elvihet. Gyorsan mentünk: 60-70 mérföld / óra, és hegynek fel is vagy 30 km-en keresztül. Különösen akkor látszik, hogy mennyivel erősebb egy Truckers, amikor át kell kelni az Uralon.
Valentin vezetett 18 órát egy nap. Vele megtaláltuk a közös nyelvet, és a két nap utazás Omszk-ba sem volt unalmas. Azon az éjszakán aludtam először az éjszakát járműben.
3 napja jöttem el Moszkvából, és hogy őszinte legyek, nem volt rossz utazás :-).

Augusztus 26. kedd
Omszkba a nap második felében érkeztünk meg. Ha stoppolok Novoszibirszkbe,akkor inkább holnap indulok neki, mert valószínűleg az estét és az éjszakát valahol az úton kell töltenem. Bementem az állomásra, vettem egy jegyet a vonaton, 3 órával később indult.
Na végre, ülök a vonaton. Menjünk.


Augusztus 27. szerda
Kora reggel 6:15: Novoszibirszkben vagyok. Megint.

P.S.
Az érdeklődők ide írjanak: albrsv@online.sinor.ru
és majd válaszolok a kérdésekre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése